loading...
گفتمان یاران عهد
دعت به همکاری

گروه پژوهشی یاران عهد عضو فعال میپذیرد

این گروه پژوهشی از دوستان برای شرکت در پروژه های تحقیقاتی دعوتبه عمل می آورد

برای ثبت نام در تالار گفتمان ادیان عضو شوید...

رادیو انتظار

آگهی

یار عهد بازدید : 154 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

"روی تاریک آمریکا": طرح "عقیم‌سازی" مردان و زنان در کشورهای درحال توسعه

یار عهد بازدید : 141 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

پخش شیرینی شهادت پدر

 

«محمد منتش» یکی از ۳ خبرنگار شبکه المنار بود که روز دوشنبه در شهرک «معلولا» در ریف دمشق به شهادت رسید. وی از اهالی شهرک «کفر صیر» لبنان بود و در سال‌های اخیر در پوشش بسیاری از خبرها و حوادث منطقه‌ای از جمله سوریه مشارکت داشت.

تصویر زیر فرزند این شهید را نشان می‌دهد که در مراسمی شیرینی شهادت پدر را در میان حاضران با تبسمی ملیح و پر معنی پخش می‌کند.

منبع فارس

یار عهد بازدید : 137 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

پخش شیرینی شهادت پدر

 

«محمد منتش» یکی از ۳ خبرنگار شبکه المنار بود که روز دوشنبه در شهرک «معلولا» در ریف دمشق به شهادت رسید. وی از اهالی شهرک «کفر صیر» لبنان بود و در سال‌های اخیر در پوشش بسیاری از خبرها و حوادث منطقه‌ای از جمله سوریه مشارکت داشت.

این تصویر  فرزند این شهید را نشان می‌دهد که در مراسمی شیرینی شهادت پدر را در میان حاضران با تبسمی ملیح و پر معنی پخش می‌کند.


منبع: فارس
یار عهد بازدید : 123 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

"ابوطلحه آلمانی" افراط‌گرایان را به شرکت در جنگ سوریه فراخواند

"دنیس کاسپرت" خواننده رپ آلمانی که به تروریست‌های مخالف دولت سوریه پیوسته از افراط گرایان آلمانی خواست برای نبرد با نظام سوریه به وی بپیوندند.

 

یار عهد بازدید : 132 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

زینب(س) دوباره به اسارت نخواهد رفتمنطقه سيده زينب اين روزها به همت شيربچه هاي شيعه امن است. تقريبا همه محافظين حرم، خانواده هايشان در همان هتل ها زندگي مي کنند. در خيابان حرم، هميشه رزمنده هايي را مي بينم که اسلحه بر دوش، گرد و خاک جنگ گرفته، نان و سبزي و خرت و پرت خريده اند و به خانه مي روند، که تا نوبت بعدي پاسشان، استراحت کنند و کار کنند و خرج زندگي در بياورند.

یار عهد بازدید : 187 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

تمسخر پیامبر اسلام و توهین به خمینی کبیر / سوءاستفاده نعیمه اشراقی از نزدیکی نسبی به امام (ره)

یار عهد بازدید : 233 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
یار عهد بازدید : 145 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
یار عهد بازدید : 133 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
یار عهد بازدید : 140 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
انسان‌هایی که سازمان ملل آنها را انسان نمی‌داند

انسان‌هایی که سازمان ملل آنها را انسان نمی‌داند

وزارت خارجه انگلیس در گزارشی که به تازگی منتشر شده است از وضعیت حقوق بشر و دموکراسی در ایران ابراز نگرانی کرد.   گزارش مداخله‌جویانه وزارت خارجه بریتانیا ضمن اشاره به آنچه افزایش امیدها

 

در ادامه ی مطلب

یار عهد بازدید : 123 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

بلای فیلم‌های مستهجن

 
گاهی دوستان و همسالان، به نوجوان فشار می‌آورند که استفاده از محصولات هرزه‌نگاری را امتحان کند.

دست‌یابی به تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی یا همان هرزه‌نگاری در سنین پایین، یعنی کودکی و نوجوانی، امروزه، آن هم با توجّه به فناوری‌های جدید، مانند اینترنت، از مباحث بسیار جدّی و نگران‌کننده است که خانواده‌ها وسایر اقشار فرهنگی و فرهیخته جوامع، به خصوص متخصّصان علوم رفتاری و روان‌شناسان را به چالش کشیده و نگران ساخته است.

 

 

در ادامه ی مطلب

یار عهد بازدید : 77 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

خبرنگار انگلیسی که نگران تحریف حقایق جنگ سوریه بود

فاراقلیط ۱۶:۱۳ ۰
 

رسانه های گروهی غربی در جریان ناآرامی های سوریه همگام با گروه های مسلح، به صحنه آمدند تا واقعیات سوریه را آنگونه که می خواهند و آنچنان که برایشان ترسیم شده است، به تصویر بکشند. اما هنوز هم خبرنگاران مستقل و حرفه‌ای هستند که حقایق را آنطور که می‌بینند روایت می‌کنند.

پاتریک آبرام سیل (Patrick Abram Seale) یکی از مشهورترین این خبرنگاران و نویسندگان مستقل بود که روز جمعه (۲۲ فروردین – ۱۱ آوریل) در سن ۸۳ سالگی و بر اثر بیماری سرطان درگذشت. آقای سیل نقش موثری در انعکاس واقعیت‌های سوریه داشت و روایت‌های وی به عنوان یک خبرنگار انگلیسی، بارها عصبانیت رسانه‌های وابسته را در پی داشت که این نشانه‌ها در انعکاس کم‌رنگ خبر درگذشت وی نیز مشهود بود.

544144 303 خبرنگار انگلیسی که نگران تحریف حقایق جنگ سوریه بود

یار عهد بازدید : 80 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

کارت قرمز فوتبالیست‌های مسلمان به رژیم صهیونیستی

یکی از فعالان ورزشی مسلمان خواستار تعلیق عضویت فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در فیفا شد و تاکید کرد این رژیم حقوق بشر را در فلسطین زیر پا می‌گذارد و مانع بازی و رقابت بازیکنان فلسطینی و تیم‌های آن می‌شود.

کارت قرمز فوتبالیست‌های مسلمان به رژیم صهیونیستی

 

یار عهد بازدید : 101 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 

جایزه‌ای برای ایرانیان عضو فرقه ضاله بهاییت : جایزه میراث فرهنگ هدیه CIA به معاندین نظام - تصاویر

موسسه هوور، با حزب لیکود رژیم صهیونیستی روابط نزدیکی دارد و سیاست مداران برجسته آمریکایی همچون رایس و رامسفلد از اعضای آن هستند. این مؤسسه پروژه‏‌ای به‏‌نام "دموکراسی در ایران" را در دستور‌کار قرار داده است که زیر نظر سه عنصر امنیتی به‏ نام‌‏های "عباس میلانی"، "لری دیاموند" و "مایکل مک فور" اداره می‏‌شود.

یار عهد بازدید : 82 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

فتوای خوردن گوشت گربه در بین سلفی ها+فیلم

انصافا شورشو درآوردند

 

 

لینک دانلود د ادامه ی مطلب

یار عهد بازدید : 98 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

حمایت دالایی لاما از ازدواج همجنس‌گرایان

ببینید و قضاوت کنیدو حرص بخورید.........

دالایی لاما در اظهاراتی به اعلام حمایت از ازدواج همجنس گرایان پرداخت و گفت، عمل جنسی تا زمانی که متکی بر اتفاق نظر باشد بدون مشکل است!


یار عهد بازدید : 115 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

جهاد نکاح ، افسانه يا واقعيت؟+سند

در روزهاي اخير با اوج گرفتن پيروزي‌هاي دولت‌سوريه و جناح مقاومت بر ضد وهابيون و هم‌پيمانان اسرائيل در سوريه ، و پخش شدن خبر‌هايي در شبكه رسمي سوريه مبني بر جهاد نكاح ، وهابيون ايراني و فارسي زبان كه از اين قضيه در سردرگمي فرو رفته‌اند ، براي فرا فكني و منحرف كردن بحث ، ادعا كردند كه در يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي شيعيان وابسته به مرجعيت ، به زنان بلوچ اهانت شده است ، و اين مطلب را به صورت گسترده در شبكه‌هاي ماهواره‌اي و سايت‌هاي خبري خود پخش كردند ؛ تا شايد كمي از قبح اخبار منتشر شده در مورد جهاد نكاح كم شود !

در ادامه ی مطلب این موضوع رو دنبال کنید...

یار عهد بازدید : 74 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 

اعتراف ایندیپندنت به پشتیبانی مالی سعودی از طرح نسل کشی جمعی شیعه در خاورمیانه

این روزنامه اذعان می‌کند که هدف این تروریست‌های سلفی ، طایفه شیعیان است در این نوشتار آمده است..

به گزارش مصاف به نقل از شیعه نیوز، یکی از روزنامه نگاران "ایندیپندنت" به نام "پاتریک کوکبیرن" در مقاله ای به نقش اساسی سعودی در تشکیل گروه‌های افراط گرای سلفی و پشتیبانی همه جانبه این کشور در طول 30 سال می‌پردازد.

کوکبیرن می‌نویسد: افرادی در سعودی پشتیبان اصلی این گروه‌های افراط گرا هستند و علی رغم تصمیم آمریکا و برخی از هم پیمانانش برای مبارزه بر علیه تروریسم، اما این کشورها در برابر مسئله فشار بر سعودی جهت عدم حمایت از این تروریست‌ها هم چنان مقاومت می‌کنند.

وی در ادامه می‌گوید: این موضوعی است که وزیر سابق خارجه آمریکا هیلاری کلینتون نیز در یک پیام به سفارت‌های آمریکا آن را اعلام کرد؛ این پیام سری در سال 2009 به وسیله سایت ویکیلیکس فاش شد. این روزنامه نگار در مورد علت عدم فشار بر سعودی برای توقف این اعمالش از سوی آمریکا و هم پیمانانش می‌نویسد: دلیل این مسئله واضح است آنها نمی‌خواهند هم پیمان مورد اعتماد خود در خاورمیانه را ناراحت کنند.

اما بخش قابل توجه این مقاله این است که این روزنامه اذعان می‌کند که هدف این تروریست‌های سلفی ، طایفه شیعیان است در این نوشتار آمده است: هزاران شیعه در عراق، پاکستان، سوریه و حتی کشورهایی مانند مصر که تعداد شیعیان آن زیاد نیست کشته می‌شوند ، حرف نهایی اینکه، سعودی با پشتیبانی مالی گروه‌های سلفی به دنبال کشتار هر چه بیشتر شیعیان در خاورمیانه و مکان‌های دیگر است.

منبع:مصاف

یار عهد بازدید : 102 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

شبکه العربیه عربستان با انتشار بیانیه‌‌ای، "مقرن" را به عنوان ولیعهد یا پادشاه آتی معرفی کرد

به گزارش مصاف به نقل از شبکه العالم؛ بر اساس این بیانیه، دفتر پادشاهی عربستان با "مقرن" به عنوان ولیعهد یا پادشاه آتی عربستان بیعت کرد؛ البته در صورتیکه یکی از این دو پست خالی شود.

روزنامه "العرب" چاپ لندن امروز (پنج شنبه) به نقل از منابع آگاه سعودی اعلام کرد، "ملک عبدالله" پادشاه عربستان از هیأت بیعت درخواست کرده است که با تعیین "مقرن" به عنوان ولیعهد پس از رسیدن "سلمان" به پادشاهی موافقت کند.
این منابع آگاه خاطرنشان کردند که حدود دو سوم اعضای هیأت 34 نفره بیعت با این طرح موافقت کردند.
بر اساس این گزارش، "سلمان" (79 ساله) اصرار کرده است که فرزندش "محمد" به عنوان جایگزین خودش یعنی ولیعهد و وزیر دفاع تعیین شود.
"مقرن" (68 ساله) که از سوی ملک عبدالله برای ولیعهدی پیشنهاد شده، کوچکترین فرزند ملک عبدالعزیز است.
این منابع به روزنامه العرب خاطرنشان کردند: تغییرات احتمالی راه را برای فرزندان نسل دوم و سوم جهت تصدی پست‌های مهم و حساس، هموار می‌کند.
اکنو فقط 3 تن از فرزندان نسل دوم پستهای حساسی در عربستان دارند. یکی از آنها سعود الفیصل است که به مدت حدود 40 سال وزیر خارجه این کشور است. نفر دیگر نیز "محمد بن نایف" است که از نوامبر 2012 وزیر کشور است.
متعب بن عبدالله نیز وزیر گارد ملی است.

یار عهد بازدید : 77 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)
شبهات اخیر

شبهات طرح شده ی اخیر

درباره ما
Profile Pic
سایت پژوهشی یاران عهد قصد دارد قدم کوچکی در نزدیکی ظهور و آگاهی به منتظران مولا بردارد اعضای این سایت از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهند شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما دوستان عاقبت سوریه چه خواهد شد؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 2,038
  • بازدید کلی : 29,678