loading...
گفتمان یاران عهد
دعت به همکاری

گروه پژوهشی یاران عهد عضو فعال میپذیرد

این گروه پژوهشی از دوستان برای شرکت در پروژه های تحقیقاتی دعوتبه عمل می آورد

برای ثبت نام در تالار گفتمان ادیان عضو شوید...

رادیو انتظار

آگهی

یار عهد بازدید : 77 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

خبرنگار انگلیسی که نگران تحریف حقایق جنگ سوریه بود

فاراقلیط ۱۶:۱۳ ۰
 

رسانه های گروهی غربی در جریان ناآرامی های سوریه همگام با گروه های مسلح، به صحنه آمدند تا واقعیات سوریه را آنگونه که می خواهند و آنچنان که برایشان ترسیم شده است، به تصویر بکشند. اما هنوز هم خبرنگاران مستقل و حرفه‌ای هستند که حقایق را آنطور که می‌بینند روایت می‌کنند.

پاتریک آبرام سیل (Patrick Abram Seale) یکی از مشهورترین این خبرنگاران و نویسندگان مستقل بود که روز جمعه (۲۲ فروردین – ۱۱ آوریل) در سن ۸۳ سالگی و بر اثر بیماری سرطان درگذشت. آقای سیل نقش موثری در انعکاس واقعیت‌های سوریه داشت و روایت‌های وی به عنوان یک خبرنگار انگلیسی، بارها عصبانیت رسانه‌های وابسته را در پی داشت که این نشانه‌ها در انعکاس کم‌رنگ خبر درگذشت وی نیز مشهود بود.

544144 303 خبرنگار انگلیسی که نگران تحریف حقایق جنگ سوریه بود

یار عهد بازدید : 81 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

raefi20esfan دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع معرفت فاطمی در شاهین شهر(20 اسفند92)

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع معرفت فاطمی در شاهین شهر(۲۰ اسفند۹۲) با لینک مستقیم

یار عهد بازدید : 99 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

آتش زدن قبر رسول الله+سند

عبد المنعم ابراهیم،وهابی تندرو، کتابی دارد به نام مغنی المرید الجامع لشروح کتاب التوحید که شرحی است بر کتاب التوحید محمد بن عبد الوهاب .این شخص،پس از نقل سخن ابن قیم،شاگرد ابن تیمیه در مورد تخریب گنبد شریف پیامبر(ص)،آتش زدن حجره پیامبر را امری عادی جلوه داده و با کنایه خواستار خراب شدن و آتش زدن حرم ملکوتی آن حضرت شده است.
در ادامه ی مطلب...
یار عهد بازدید : 108 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

ددانلود سخنرانی استاد رائفی پور در فاطمیه شب سوم در ادامه ی مطلب با کیفیت بالا در فروردین 1393

یار عهد بازدید : 200 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب الامامه و سیاسه معروف به تاریخ خلفا (برای برادران اهل سنت)

این کتاب شامل ماجراهای عجیب از ماجراای صدر اسلام به بعد ست

حتما دانلود کنید

ترجمه شده است به فارسی

 

لینک دانلود در ادامه ی مطلب

یار عهد بازدید : 80 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

کارت قرمز فوتبالیست‌های مسلمان به رژیم صهیونیستی

یکی از فعالان ورزشی مسلمان خواستار تعلیق عضویت فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در فیفا شد و تاکید کرد این رژیم حقوق بشر را در فلسطین زیر پا می‌گذارد و مانع بازی و رقابت بازیکنان فلسطینی و تیم‌های آن می‌شود.

کارت قرمز فوتبالیست‌های مسلمان به رژیم صهیونیستی

 

یار عهد بازدید : 105 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

او سه لشگرکشى مهم داشت ؛ به غرب ، به شرق و به منطقه اى که در آنجا یک تنگه کوهستانى وجود داشت و در هر یک از این سفرها با اقوامى برخورد کرد.

در ادامه ی مطلب
یار عهد بازدید : 101 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 

جایزه‌ای برای ایرانیان عضو فرقه ضاله بهاییت : جایزه میراث فرهنگ هدیه CIA به معاندین نظام - تصاویر

موسسه هوور، با حزب لیکود رژیم صهیونیستی روابط نزدیکی دارد و سیاست مداران برجسته آمریکایی همچون رایس و رامسفلد از اعضای آن هستند. این مؤسسه پروژه‏‌ای به‏‌نام "دموکراسی در ایران" را در دستور‌کار قرار داده است که زیر نظر سه عنصر امنیتی به‏ نام‌‏های "عباس میلانی"، "لری دیاموند" و "مایکل مک فور" اداره می‏‌شود.

یار عهد بازدید : 76 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

آنچه اکنون درصدد بیان آن هستیم، بررسی دیدگاه‌های مختلف شیعیان نسبت به مسأله انتظار فرج موفور السرور قطب دایره امکان حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف می‌باشد. با توجه به ابعاد گوناگون انتظار، می‌توان شیعیان منتظر را به چهار دسته تقسیم نمود.

ادامه را مطالعه کنید...

یار عهد بازدید : 68 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

حضرت علی(ع)، منشأ فتنه‌ها را چنین بیان نموده‌اند:

همانا از دو خصلت بر شما هراسانم؛ پیروی از هوای نفس و آرزوی طولانی

 


یار عهد بازدید : 94 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

رجـعـت یـکى از مسائل پیچیده مربوط به دوران ظهور حضرت مهدى (عج ) است ,بر اساس این عـقـیـده گروهى از مومنین به این جهان بازمى گردند تا ظهور دولت حق را مشاهده کنند و از شـکـوفـایـى آن لذت ببرند, و نیز گروهى از منافقین بازگردانده مى شوند تا کیفر دنیوى اعمال ناشایست خویش را بچشند.

 

یار عهد بازدید : 83 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

رجـعـت یـکى از مسائل پیچیده مربوط به دوران ظهور حضرت مهدى (عج ) است ,بر اساس این عـقـیـده گروهى از مومنین به این جهان بازمى گردند تا ظهور دولت حق را مشاهده کنند و از شـکـوفـایـى آن لذت ببرند, و نیز گروهى از منافقین بازگردانده مى شوند تا کیفر دنیوى اعمال ناشایست خویش را بچشند.

 

یار عهد بازدید : 79 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 

یکی از جریاناتی که درچند مدت اخیر قوت گرفته، جریان جعلی شیعه نمایی است که در حاشیه و متن بیوت یکی از مراجع تقلید قم به نام شیرازی شکل گرفته است.

جریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیات­های مذهبی دنبال می­کند. این جریان غیرمعقول که بدون نگاه به مکان و زمان و بدون توجه به مسائل جاری در جهان اسلام، به اشاعه بدعت­هایی می­پردازد که نتیجه آن جز کشتار شیعیان بی­گناه نیست.

 

شناخت کامل جریانی افراطی به نام شیرازی ها !

یار عهد بازدید : 82 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

فتوای خوردن گوشت گربه در بین سلفی ها+فیلم

انصافا شورشو درآوردند

 

 

لینک دانلود د ادامه ی مطلب

یار عهد بازدید : 110 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

    خورشید تمدن اسلامی در اندلس این گونه غروب کرد ...

طرحی که برای ما ریخته اند...

 

 

ما آندلس نیستیم

یار عهد بازدید : 98 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

راه عملي جهت شروع تهذيب نفس چیست ؟

اولين راه براي تهذيب نفس، خودشناسي است. يعني انسان بايد بداند كيست؟ و چه جايگاهي در اين عالم و بين موجودات ديگر دارد. بداند چگونه و براي چه به اين دنيا آمده است و نهايت كارش چيست؟ بنابراين، هر انساني بايد بتواند به پرسشهاي فوق كه برگرفته از حديث نبوي است، پاسخ روشن داشته باشد. پس آغاز راه تهذيب، خودشناسي است. وقتي انسان بفهمد كه كاملترين موجود است و محبوبترين آنها نزد خدا است. در يك كلام وقتي به جايگاه ممتازش در اين عالم هستي پي ببرد براي بازگشت به خوبيها و براي رفع آفات و خدايي شدن، بهترين انگيزه را خواهد داشت.
نكته مهم ديگر، عزم بر حركت است، تصميم بر حركت به سوي پاك شدن، و نيز تصميم بر باز نگشتن به راهي كه تا كنون ميرفته. به عبارت ديگر، توبه كند. بايد با خود شرط كند بين خود و راهي كه تا كنون ميرفته فاصله ايجاد كند، و از رفتاري كه موجب گرفتاريش شده است، روي بگرداند. حتي نگاهي به گذشته ممكن است وسوسه بازگشت به آن را در پي داشته باشد.
نكته سوم، جبران گذشته است. يعني آن چه از حقالله مثل نماز و روزه و ... كه انجام نداده است، انجام دهد و حق الناس را جبران كند و از اين به بعد هم با خداي خود شرط كند كه خود را مقيد به انجام واجبات و ترك محرمات خواهد كرد. افزون بر اين مطالب، آنچه را كه در راه تهذيب و پاك كردن نفس حايز اهميت است اميد به رحمت خدا و دور كردن يأس از خويشتن ميباشد. دلسرد شدن و نااميدي آفت بسيار بزرگي است. بايد به خدا توكل داشت و به معصومين(:) متوسل شد تا در اين راه ياريمان كنند. اميد به رحمت خدا موجب قوت دل است و يأس از رحمت الهي كفر است. با توجه به پشيماني و عزم بر ترك گناهان گذشته، يقين بدانيد كه روح و جانتان صفا و صيقل ميگردد و دريچههاي نور در قلبتان گشوده ميگردد. خداوند در حديث قدسي ميفرمايد: «لو يَعلم المدبرون كيفَ اشتياقي بهم لَماتوا شوقاً» اگر آنها كه به من پشت كردند ميدانستند كه چقدر مشتاق به آنها هستم، از شدت شادي جان ميدادند. بازآ بازآ هر آنكه هستي بازآ گر كافر و گبر و بتپرستي بازآ
اين درگه ما، درگه نوميدي نيست
صد بار اگر توبه شكستي بازآ

منبع :www.erfan.ir

یار عهد بازدید : 363 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

در واقع حضرت رضا(ع) در مناظرات خود با سران ادیان به دنبال برتری جویی نبودند و با استفاده از عنصر عقل و منطق به اثبات حقانیت اعتقادات اسلامی می‌پردازند.


در اینجا مناظره ای شگفت انگیز را با هم مطالعه خواهیم کرد ان شا الله

 

ادامه ی ماجرا.......

یار عهد بازدید : 85 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِرَبِّهِمْ يعْدِلُونَ الأنعام﴿١﴾
بَابٌ نَادِرٌ فِي حَالِ الْغَيْبَةِ البقیه الله فی ارضه
1. عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَمَّنْ حَدَّثَهُ عَنِ الْمُفَضَّلِ بْنِ عُمَرَ وَ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ أَبِيهِ عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِهِ عَنِ الْمُفَضَّلِ بـْنِ عـُمـَرَ عـَنْ أَبـِى عـَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ أَقْرَبُ مَا يَكُونُ الْعِبَادُ مِنَ اللَّهِ جَلَّ ذِكْرُهُ وَ أَرْضَى مَا يـَكـُونُ عـَنْهُمْ إِذَا افْتَقَدُوا حُجَّةَ اللَّهِ جَلَّ وَ عَزَّ وَ لَمْ يَظْهَرْ لَهُمْ وَ لَمْ يَعْلَمُوا مَكَانَهُ وَ هُمْ فِى ذَلِكَ يـَعـْلَمـُونَ أَنَّهُ لَمْ تـَبـْطـُلْ حُجَّةُ اللَّهِ جَلَّ ذِكْرُهُ وَ لَا مِيثَاقُهُ فَعِنْدَهَا فَتَوَقَّعُوا الْفَرَجَ صَبَاحاً وَ مَسَاءً فَإِنَّ أَشَدَّ مَا يَكُونُ غَضَبُ اللَّهِ عَلَى أَعْدَائِهِ إِذَا افْتَقَدُوا حُجَّتَهُ وَ لَمْ يَظْهَرْ لَهـُمْ وَ قـَدْ عـَلِمَ أَنَّ أَوْلِيـَاءَهُ لَا يـَرْتـَابـُونَ وَ لَوْ عـَلِمَ أَنَّهُمْ يَرْتَابُونَ مَا غَيَّبَ حُجَّتَهُ عَنْهُمْ طَرْفَةَ عَيْنٍ وَ لَا يَكُونُ ذَلِكَ إِلَّا عَلَى رَأْسِ شِرَارِ النَّاسِ
اصول كافى جلد 2 صفحه 127 رواية1

ترجمه در ادامه ی مطلب

یار عهد بازدید : 99 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

حمایت دالایی لاما از ازدواج همجنس‌گرایان

ببینید و قضاوت کنیدو حرص بخورید.........

دالایی لاما در اظهاراتی به اعلام حمایت از ازدواج همجنس گرایان پرداخت و گفت، عمل جنسی تا زمانی که متکی بر اتفاق نظر باشد بدون مشکل است!


یار عهد بازدید : 115 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

جهاد نکاح ، افسانه يا واقعيت؟+سند

در روزهاي اخير با اوج گرفتن پيروزي‌هاي دولت‌سوريه و جناح مقاومت بر ضد وهابيون و هم‌پيمانان اسرائيل در سوريه ، و پخش شدن خبر‌هايي در شبكه رسمي سوريه مبني بر جهاد نكاح ، وهابيون ايراني و فارسي زبان كه از اين قضيه در سردرگمي فرو رفته‌اند ، براي فرا فكني و منحرف كردن بحث ، ادعا كردند كه در يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي شيعيان وابسته به مرجعيت ، به زنان بلوچ اهانت شده است ، و اين مطلب را به صورت گسترده در شبكه‌هاي ماهواره‌اي و سايت‌هاي خبري خود پخش كردند ؛ تا شايد كمي از قبح اخبار منتشر شده در مورد جهاد نكاح كم شود !

در ادامه ی مطلب این موضوع رو دنبال کنید...

یار عهد بازدید : 74 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 

اعتراف ایندیپندنت به پشتیبانی مالی سعودی از طرح نسل کشی جمعی شیعه در خاورمیانه

این روزنامه اذعان می‌کند که هدف این تروریست‌های سلفی ، طایفه شیعیان است در این نوشتار آمده است..

به گزارش مصاف به نقل از شیعه نیوز، یکی از روزنامه نگاران "ایندیپندنت" به نام "پاتریک کوکبیرن" در مقاله ای به نقش اساسی سعودی در تشکیل گروه‌های افراط گرای سلفی و پشتیبانی همه جانبه این کشور در طول 30 سال می‌پردازد.

کوکبیرن می‌نویسد: افرادی در سعودی پشتیبان اصلی این گروه‌های افراط گرا هستند و علی رغم تصمیم آمریکا و برخی از هم پیمانانش برای مبارزه بر علیه تروریسم، اما این کشورها در برابر مسئله فشار بر سعودی جهت عدم حمایت از این تروریست‌ها هم چنان مقاومت می‌کنند.

وی در ادامه می‌گوید: این موضوعی است که وزیر سابق خارجه آمریکا هیلاری کلینتون نیز در یک پیام به سفارت‌های آمریکا آن را اعلام کرد؛ این پیام سری در سال 2009 به وسیله سایت ویکیلیکس فاش شد. این روزنامه نگار در مورد علت عدم فشار بر سعودی برای توقف این اعمالش از سوی آمریکا و هم پیمانانش می‌نویسد: دلیل این مسئله واضح است آنها نمی‌خواهند هم پیمان مورد اعتماد خود در خاورمیانه را ناراحت کنند.

اما بخش قابل توجه این مقاله این است که این روزنامه اذعان می‌کند که هدف این تروریست‌های سلفی ، طایفه شیعیان است در این نوشتار آمده است: هزاران شیعه در عراق، پاکستان، سوریه و حتی کشورهایی مانند مصر که تعداد شیعیان آن زیاد نیست کشته می‌شوند ، حرف نهایی اینکه، سعودی با پشتیبانی مالی گروه‌های سلفی به دنبال کشتار هر چه بیشتر شیعیان در خاورمیانه و مکان‌های دیگر است.

منبع:مصاف

یار عهد بازدید : 94 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

بنیانگذاران عقائد وهابیت
مؤسس و بنیانگذار مسلک وهابیت « محمد بن عبدالوهاب‏ »از علماى « نجد » بودکه در قرن دوازدهم هجرى مى‏زیست.

 

 

 

ادامه را مطالعه کنید

یار عهد بازدید : 75 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

چگونگی تشکیل وهابیت مدرن در قطر
اصطلاح وهابيتی که امیر قطر در سخنرانی خود آن را به کار برد، در واقع تأکيدی مستقيم بر اشاعه شخصیت "محمد عبدالوهاب" بیش از تعاليم و آموزه هایش دارد که به طور معمول تکیه بر روش و خط مشی گذشتگان صالح است.

یار عهد بازدید : 78 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)


اسراییل شصتمین سالگرد تاسیس کشور یهود را جشن می‌گیرد و در این زمان هیچ چیز بهتر از شناختن یهود، صهیونیسم و اسراییل نمی‌تواند ما را از نیات پلید آنها اگاه کند. پستی که پیش روی شماست ترجمه‌ای از کتاب پروتکل‌های دانشوران صهیون نوشته‌ی عجاج نهیوض است و در بردارنده‌ی ۲۴ پروتکل که توسط سران صهیونیسم که متشکل از دانشوران و مغزهای متفکر یهودیت است به تصویب رسیده و امضا گردیده است و در واقع همان تفکرات اهریمنی آنان برای سلطه بر جهان توسط یک حکومت یهودی است. مطالعه‌ی این نوشتار ما را بر آن می‌دارد تا در تحقیق و شناخت این پدیده‌ی شوم همت بیشتری گمارده و در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی که در زمین و زمان پیچیده ثابت قدم‌ باشیم.

 

 

ادامه ی مطلب را مشاهده کنید

یار عهد بازدید : 102 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

شبکه العربیه عربستان با انتشار بیانیه‌‌ای، "مقرن" را به عنوان ولیعهد یا پادشاه آتی معرفی کرد

به گزارش مصاف به نقل از شبکه العالم؛ بر اساس این بیانیه، دفتر پادشاهی عربستان با "مقرن" به عنوان ولیعهد یا پادشاه آتی عربستان بیعت کرد؛ البته در صورتیکه یکی از این دو پست خالی شود.

روزنامه "العرب" چاپ لندن امروز (پنج شنبه) به نقل از منابع آگاه سعودی اعلام کرد، "ملک عبدالله" پادشاه عربستان از هیأت بیعت درخواست کرده است که با تعیین "مقرن" به عنوان ولیعهد پس از رسیدن "سلمان" به پادشاهی موافقت کند.
این منابع آگاه خاطرنشان کردند که حدود دو سوم اعضای هیأت 34 نفره بیعت با این طرح موافقت کردند.
بر اساس این گزارش، "سلمان" (79 ساله) اصرار کرده است که فرزندش "محمد" به عنوان جایگزین خودش یعنی ولیعهد و وزیر دفاع تعیین شود.
"مقرن" (68 ساله) که از سوی ملک عبدالله برای ولیعهدی پیشنهاد شده، کوچکترین فرزند ملک عبدالعزیز است.
این منابع به روزنامه العرب خاطرنشان کردند: تغییرات احتمالی راه را برای فرزندان نسل دوم و سوم جهت تصدی پست‌های مهم و حساس، هموار می‌کند.
اکنو فقط 3 تن از فرزندان نسل دوم پستهای حساسی در عربستان دارند. یکی از آنها سعود الفیصل است که به مدت حدود 40 سال وزیر خارجه این کشور است. نفر دیگر نیز "محمد بن نایف" است که از نوامبر 2012 وزیر کشور است.
متعب بن عبدالله نیز وزیر گارد ملی است.

یار عهد بازدید : 86 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه علم در غرب راهی به سوی خدا ندارد، تأکید کرد: باید علوم انسانی - اسلامی که توسط استکبار متروک شده را به جریان درآورد و آثار علمی غربی که مراکز علمی ما را قبضه کرده‌اند، اصلاح شود.

یار عهد بازدید : 107 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

محققان دانشگاه تربیت مدرس، ترکیبی دارویی جدیدی با پایداری فیزیکی و شیمیایی مطلوب از عصاره گیاه زردچوبه تولید کرده‌اند که قادر به شناسایی و حذف سلول‌های سرطانی است.

یار عهد بازدید : 102 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

زنگ خطر استعمال مواد مخدر در کودکان و نوجوانان به صدا درآمد!

به گزارش مصاف به نقل از ایسنا- منطقه همدان، در ایران نیز برخی تحقیقات حاکی از وجود و افزایش اعتیاد به مواد مخدر و مصرف این مواد در کودکان و نوجوانان زیر 18 سال است. آمار مراجعان خودمعرف به مراکز بازپروری طی سال­‌های 1375 تا 1377 سهم کسانی که پیش از 10 سالگی مصرف مواد خود را آغاز کرده بودند از تقریباً صفر به 1.2 درصد رسید.

 

یار عهد بازدید : 77 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)
یار عهد بازدید : 89 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دست دادن علما با "دختر نامحرم" حلال است! + عکس
   
«شيخ عبدالطيف محمود» از علماي سلفي در صفحه شخصي تويتر خود در توجيه دست دادنش با دختران در هنگام جشن فارغ التحصيلي چنين نوشت: "پيامبر (ص) را در خواب ديدم که به من مي گفت: براي علماي دين اشکالي ندارد که با دخترها دست دهند، به همين خاطر با اين دختران دست دادم."!!

چند نکته در پاسخ به اين فتواي ضد قرآني

در ادامه ی مطلب...
شبهات اخیر

شبهات طرح شده ی اخیر

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سایت پژوهشی یاران عهد قصد دارد قدم کوچکی در نزدیکی ظهور و آگاهی به منتظران مولا بردارد اعضای این سایت از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهند شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما دوستان عاقبت سوریه چه خواهد شد؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 2,120
  • بازدید کلی : 29,760